• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62575
+
-

نخستین فرهنگسرای کسب وکار کشور  در همدان

نخستین فرهنگسرای کسب و کار کشور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان در فرهنگسرای ولایت فکه همدان راه‌اندازی شد. به گزارش ایرنا،‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان در این آیین در کوی خضر همدان گفت: راه‌اندازی فرهنگسرای کسب و کار ولایت (فکه) می‌تواند زمینه ورود مردان و زنان منطقه کم‌برخوردار خضر را به فضای کسب و کار فراهم کند. 

حجت‌الاسلام حبیب شعبانی موثق اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری از این فرهنگسرا شاهد رشد اقتصادی منطقه باشیم؛ اتفاقی که به طور قطع در رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی خواهد داشت. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: این فرهنگسرا برای نخستین بار در کشور و حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید و با هدف ترویج فرهنگ کسب و کار در شهر راه‌اندازی شد.

سعید خوشبخت با اشاره به طرح جامع فرهنگسرای کسب و کار و کارآفرینی شهر همدان اضافه کرد: فرهنگ مشاوره برای بسیاری از مشاغل از جمله خرید و فروش خودرو و مسکن نهادینه شده است اما در زندگی برای کسب و کار احساس نیاز به مشاور نمی‌کنیم و اینها نقاط ضعفی است که وجود دارد. وی بیان کرد: در همین راستا در فرهنگسرای کسب و کار در 4 حوزه مدیریتی، کارآفرینی، تخصص و مهارتی ۴۸ کلاس متنوع برگزار می‌شود که فرد را در حوزه‌های مختلف تقویت می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید